Äntligen!

Så skönt! Belv precis klar med mitt projektarbete så nu ska bara mamma kolla igenom det sen ska jag ända eller lägga till om det behövs men annars är det klart! Så detta är det jag har gjort idag, projekt och lite specialidrott också för kom naturligtvis på att min träningsutvärdering skulle lämnas in.. "/♥

Well shit happens! 

Hemma hos mamma och mats igen så snart är det dags för lite kvällsmat och sen är det ensamhemma 2 som gäller :D tyvärr hittade jag ingen bra trailer på den men det blev en liten tradition att se ensam hemma varje advent! Så förra helgen såg vi ettan och nu tvåan sen trean och ja ni vet säkert hur man räknar till fyra ;)♥ 

Så vi hörs en annan dag ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0