Min dag!

Denna dagen har varit ganska okej, jag började med en föreläsning från SYV om framtiden.. Jippie precis vad man har tid att tänka på, sen var vår nästa lektion inställd så då blev det lite plugg och en extremt lång lunch! Men maten var tyvärr inte så god :(

Som vanligt efter lunch har jag specialidrott b och idag sprang jar 3 km (!!!) höll på att dö, kommer aldrig göra om det om jag inte bblir tvingad till det.. Vilket jag säkert blir.. Efter det kom jag hem och har pluggat kemi b fram tills nu, dv.s från 4-8 :o oj! Det blev rätt länge men för en gångsskull känns det som att jag fattar vad det är jag ska ha prov på :D Nu ska jag bara titta lite på min favorit serie, The Vampier Diaries (♥) älskar serien inte bara för att där är extremt heta killar i den utan också för att den är faktiskt bra!
Säsong 3 kommer ju på tv den 18 november och då ska jag sitta klistra framför tv:n klockan 19:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0