Jag är tillbaka!

Äntligen så känns det bra på simningen igen.. Förra helgen var jag på en tävling i Höganäs, eftersom det var ett tag sedan jag tävlade så simmade jag bara två grenar.. jag simmade 100 fj och 100 fr, nöd med mina lopp eftersom jag vann dem ;) förlåt man ska inte skryta men för en gångsskull känns det faktiskt som att jag kan göra det med gott samvete!

Ser fram emot fler tävlingar och hoppas att pappas träning ger resultat, 1,05,16 på 100 fjäril var ett tag sedan :) och 1,02,12 är inte helt fel på 100 frisim när man inte har simmat det sedan innan sommaren!
hoppas på det bästa annars får jag lägga om strategin lite :)♥ ville bara skriva av mig lite nu när jag kom på något jag tycker om att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0